Birouri de închiriat Business Center, Centrul Civic, Brasov

4.000 €/lună (10 €/lună/mp) + 19% TVA
  • Brasov, Centrul Civic
  • ID proprietate: RMX15612

Caracteristici


suprafaţa utilă400 mp suprafaţa construită450 mp camere10 etajeParter+1+5+6 / 1S+P+6E băi2 anul construcţiei2007 tip imobilbirouri disponibilitate1 Iunie 2018 actualizat la15.05.2018

Descriere


RE/MAX Central propune spre inchiriere un spatiu de birouri situat intr-un business center, amplasat ideal in Centrul Civic, beneficiind de multiple avantaje pentru viitorii beneficiari.

Centrul Civic este cel mai important pol de bussines al orasului Brasov, in aceasta zona dezvoltandu-se de-a lungul timpului mai multe cladiri de birouri si facilitati pentru acestea, locul unde isi au sediile mai multe institutii ale statului ,Finantele Publice, Registrul Comertului, CAS, ONRC, Tribunalul Brasov, dar si sedii reprezentative ale companiilor private precum Siemens, BRD, BCR, Raiffesen Bank, etc.

Birourile sunt disponibile la parter si etajele 1, 5, si 6 ale cladirii, sunt in suprafata totala de aproximativ 400 mp. Parterul are suprafata de 80 mp, etajul 1 are 125 mp, etajul 5 are 105 mp iar ultimul, eajul 6 are 88 mp. Interioarele sunt partial compartimentate, cuprind birouri si sali de sedinta, zone de open space, grup sanitar propriu, chicineta, etc.

Suprafata minima de inchiriat este de 80 mp si poate creste prin inchirierea spatiilor de la etajele superioare.

Interiorul se preda amenajat, pereti curati, vopsiti cu vopsea lavabila de culoare alba, pardoseala din parchet laminat, tavan casetat cu corpuri de iluminat incastrate, sistem de prize pentru curent si internet preinstalate, grupul sanitar echipat, sistem de incalzire, racire si ventilatie prezent, ferestre care se deschid, etc. Datorita suprafetei vitrate mari, pe doua laturi ale biroului acesta beneficiaza de lumina naturala din plin si de o preveliste deosebita asupra orasului care poate fi admirate si din terasa exterioara cu acces exclusiv din acest spatiu.

Cladirea este una moderna, cu fatade de sticla, zona de receptie si paza permanenta, lift pentru persoane, spatiu de luat masa separat la demisolul cladirii comun pentru toti ocupantii cladirii, echipat cu frigidere si cuptoare cu microunde, scari de acces largi , zone de relaxare exterioare si alte beneficii.

Utilitatile se platesc in sistem open book, calculate la suprafata inchiriata si la numarul de persoane prezente in birouri.

Spatiile de birouri sunt disponibile incepand cu 1 si 15 Iunie 2018, dar se poate semna contract de inchiriere pana la acea data.

Pentru mai multe informatii si eventuale vizionari ne puteti contacta la numerele de telefon si adresele de e-mail afisate.

Facilităţi


Utilităţi generale
Internet Telefon
Dotări imobil
Pază permanentă
Dotări
Sistem de alarmă
Alte spaţii
Detalii tehnice
Internet Telefon Canalizare
Uşă intrare
Izolaţii termice

Localizare